Thursday, April 14, 2011

Staroba-Koba Invitation 2011 : The Third Edition: May 2011 in Bali

Belum pun lagi sempat pulih dari rasa 'capek' yang amat sangat selepas kembali dari perjoangan di Staroba-Koba Invitation 2011 Edisi 2 di Bandung minggu lalu, pakdokter di kabarkan bahawa Edisi ke-3 sudah di confirm pada tanggal hujung bulan May ini di Bali.


Staroba-Koba Invitation Edisi 3 ini akan di jalankan dengan format biasa di New Kuta Golf Resort - lapangan golf terbaru di Bali di mana perlawanan Indonesian Open telah di adakan beberapa tahun yang lalu.


Pakdokter telah pernah sekali bermain di lapangan golf ini pada bulan Juni 2009 - kali terakhir pakdokter berwisata di pulau indah ini. Pakdokter sememangnya ' looking forward' untuk mencoba lagi 'skill' pakdokter di lapangan ini.


Di bawah, pakdokter upload kembali beberapa foto dari lawatan pertama pakdokter ke New Kuta Golf Course itu. Terletak di kawasan altitud tinggi di Jimbaran, lapangan ini agak mencabar sekali. Angin kencang dari lautan menjadi satu faktor yang mesti di ambil kira. Pemandangan sekitar pulau indah dari lapangan golf ini juga sungguh menakjubkan....


See you guys in Bali, come this May.....


2 tahun dulu pakdokter lebih 'fit' dari sekarang...

pakdokter main 'berseorangan' atau

sendiri-sendiri saja di samping kedi pakdokter....







sekurang-kurangnya ada dua hotel di lapangan golf ini...


kawasan ini mungkin sudah di bangunkan

dalam dua tahun ini....


senario ke arah Uluwatu dari New Kuta Golf Course...



resort di pantai Jimbaran....


No comments: